onsdag 31 december 2008

NYÅRSAFTON

J är hos sin pappa under nyår...
L & Mannen är kvar på västkusten..
Jag jobbar hela nyårshelgen..

Hur blev då mitt nyår kan man undra?

Dagen till ära har jag lockat håret i korkskruvar & lite glitterspray...så festligt så...=)
(med mitt hår så tar det ca 2 timmar *puhhhhh*)

Jag var på Nyårsmiddag hos min väninna A & T & deras 3 barn. Jag hade köpt med mej en present, tre st ljusstakar i olika storlekar i vitt såklart. Kändes konstigt att komma dit utan sin egen familj. De andra barnen springer kring ens ben & leker. Jag längtar så efter min familj.....

När vi äntligen har satt oss tillrätta allihopa, (det var inte det lättaste kan jag meddela med 7 vuxna & 5 barn, alla hade sin egen lilla vilja & vart dom ville sitta) *haha*
Förätten var på rostad bröd & någon form av skagenröra & advocado, varmrätt var kött med en jättegod blandning ovanpå köttet & potatisgratäng & grönsaker. Till efterrätt fick cheesecake....*yummi* proppmätt.! Allt var naturligtvis supergott! Stort tack till kockarinnan ;)

Klockan börjar sakta med säkert närma sig jobbdags....sa -Hejdå och åkte till jobbet.....:/

På jobbet var alla i nyårsstämmning, På 12-slaget så stod alla mina kolleger på altanen på taket med låtsas champange, skålade & tittade på alla vackra fyrverkerier.

Kl.00,27 kom Expressen och ville ta fotografier av vår 1:a bebis.....

Kom hem kl.08,00 ca .......och stupade i säng...så det var den nyårsaftonen. Snart kommer min underbara familj hem... 2 days and counting..

Inga kommentarer: