tisdag 23 december 2008

NIKON D80

Jag vet ju vad "tomten" redan kommit med iår...När jag kom hem idag så hade min gubbe varit iväg och köpt en "NIKON D80" + en del olika extra objektiv + blixt (se nedan). Kameran stod på köksbordet i all sin prakt. Har jag berättat att jag älskar att fotografera? ;) Blev i alla fall helt överraskad när jag såg kameran... Min ansikte såg ut som en fågelholk.... Helt underbar (kan man säga så om en kamera?) Dessutom hade han lagt den på laddning, så jag kunde genast testa kameran genast!!! Om jag fotograferade mycket förrut (ca 200 kort/månaden) Hur mycket kommer det inte att bli nu?
Thanks, Love U darling!

Lite info om nya kamera:
* NIKON D80
* 50mm objektiv m autofocus
* 18-55 Objektiv
* 50-200 objektiv + VR (bildstabilisering)
* Nikon Speedlight 600blixt

Inga kommentarer: