söndag 30 augusti 2009

Gröna Lund here we come....

Jaha, då har vi haft den årliga turen till Gröna Lund. Skillnaden iår är att jag knappt kan åka något och jag som älskar att åka allt på grönan. *blä*
J hade sin kompis K med sig, dom såg jag knappt röken av på hela dagen, förrutom när vi skulle äta & fika..*s*

Jag, Grodan & pappan turades om att åka... Vi åkte bl.a "veteranbilarna" 10ggr *pust* , gick i "lustiga huset", "karusellen", "flygande elefanterna" och "truckbilarna" . Sen gick pappan iväg och åkte "insane" och kom tillbaka alldeles tilltufsad...=)

Förresten, sa jag att dom hade genrep på "sommarkrysset" ?? Där stod Måns Zelmerlöv & övade in repliker... Sen kom Alcazar in på scenen och sjöng live, ett medley av olika madonna låtar. Sååå grymt bra, DÅ var det svårt att stå stil kan jag lova....=) Hela kroppen bara ville dansa & röra sig till musiken...Älskar live-musik..=)

Precis när vi var på väg att gå, vänder jag mej om och där står Martin Stenmark 1 meter ifrån mej!!!! Höll på att svimma, önskade att jag kunde komma på något att säga, ni vet, bara något!! Inte då, jag bara blängde som en nerkärad 14-åring på honom.....*s*

Japp, det var den dagen det ..... Egentligen gjorde det inte så mycket att jag inte kunde åka så mycket av attraktionerna, Jag hade en helt underbar dag i solen tillsammans med min familj.....;-)

Inga kommentarer: