fredag 13 mars 2009

Time flyes....

Det var någon som frågade mej när vi hade tjejmiddag sist - Eva, hur hinner du hinner Du med att blogga?? Lätt som en plätt sa jag...(då jag jobbade natt) Men nu är jag inte så säker längre.... Herregud dagarna bara rinner iväg, vart tar dom vägen?? Jag jobbar antingen 7-16 eller 13-21,15 och arbetar jag förmiddag måste jag hämta barnen & jobbar jag eftermiddag måste jag lämna barnen. Jag stressar till jobbet & stressar hem igen... *hmmm* Ska det vara så här? Har jag tagit mej vatten över huvudet? När jag åker kommunalt till jobbar tar det ca 1tim 15min om allt flyter på som det ska......

Nån som har tips på hur jag får mera tid & slipper stressa framoch tillbaka.? Och be mig inte byta jobb, för jag ÄLSKAR mitt nya jobb, det är helt fantastisk...=)

Inga kommentarer: