söndag 8 februari 2009

Melodifestival premiär & Stek till middag...

Kan det bli bättre? Igår var vi hos min väninna A och hennes man Y och deras 3 barn. Det var melodifestival premiär igår. Vi åt supergod förrätt med getost & pinjenötter. Till huvudrätt åt vi stek med potatisgratäng, härligt god sås & gele , och plötsligt så kommer minnena tillbaka ifrån min barndom när min mamma alltid gjorde stek till söndagsmiddag... Till efterrätt fick vi cheesecake m hallon. Supergott och allt tillsammans med rödvin ifrån "Lindemans" *yummi* Vi hade tänkt att vi skulle titta på melodifestivalen, men när vi kom på det så var det straxt slut tyvärr...Tiden går sååå fort när man har trevligt!! Vi hann med alla repriserna & om jag får säga vad jag tycker, så gjorde det inte så mycket att vi missade det.... :-/ Emelia, Alcazar & Marie Sernholt var iallafall toppen. Tack så mycket A & Y för en supertrevlig kväll.

Inga kommentarer: